МИХАЙЛІВСЬКА ОБ'ЄДНАНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА

МИКОЛАЇВСЬКИЙ РАЙОН МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

Звіти №2019 «ЗВІТ  про виконання бюджету Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області  за 2019 рік»

Кількість переглядів: 247
Скликання: Звіти
Сесія: Бюджет
Тип документу: Звіти
Дата: 19.03.2020
Номер документу: 2019
Назва документу: ЗВІТ  про виконання бюджету Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області  за 2019 рік
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.26 МБ)

МИХАЙЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА  РАДА

МИКОЛАЇВСЬКОГО  РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

57116, Миколаївська область, Миколаївський район, село Михайлівка,

вулиця Андрія Шептицького, 9

s.r.myhaylivka@ukr.net     код ЄДРПОУ 04375642

 

 

 ЗВІТ

 про виконання бюджету

Михайлівської сільської ради

Миколаївського району Миколаївської області

 за 2019 рік

 

Надходження до загального фонду зведеного бюджету Михайлівської сільської ради Миколаївського району з врахуванням трансфертів за 2019 рік склали 33 564,785 тис. грн., доходну частину сільського бюджету виконано на 123,1%.

Бюджетом Михайлівської сільської ради Миколаївського району отримано офіційних трансфертів – дотації та субвенцій з державного бюджету, обласного та районного бюджетів на суму 15 672,237 тис. грн.  

У звітному 2019 році мобілізовано податків та зборів до загального та спеціального фондів зведеного бюджету сільської ради в сумі                 33 490,171 тис. грн., в т.ч. по загальному фонду – 33 467,603 тис. грн. виконано планові показники на  122,9 % та по спеціальному фонду – 22,568 тис. грн. Доходні показники в 2019 році по спеціальному фонду не планувалися.  

Порівняно з 2018 роком податкові надходження до загального фонду зведеного бюджету Михайлівської сільської ради, зросли на                             12 519,026 тис. грн., або на 59,5%, що обумовлено зростанням надходжень до загального фонду, та перевиконанням затверджених планових показників по таких доходних джерелах:

- податку та збору на доходи фізичних осіб на 960,724 тис. грн. (+9,3%);

- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості  на 6,717 тис. грн. (+447,8%);

- земельний податок з юридичних осіб на 6 576,017 тис. грн. (+73,4%);

- орендна плата з юридичних осіб на 143,443 тис. грн. (+71,7%);

- земельний податок з фізичних осіб на 40,725 тис. грн. (+4,2%);

- єдиний податок з фізичних осіб на 81,878 тис. грн. (+19,6%);

- неподаткові надходження на 59,181 тис. грн. (+155,7%).

          Збільшення обсягу надходжень обумовлено змінами в податковому законодавстві стосовно нормативів, ставок нарахування доходів.

 

         З метою зростання мобілізації надходжень до зведеного бюджету Михайлівської сільської ради в 2019 році  розроблено заходи, щодо економного використання бюджетних коштів та наповнення місцевого бюджету.

Відповідно до затверджених заходів встановлено постійний контроль за надходженнями податків і зборів до бюджету сільської ради, забезпечення виконання річного плану дохідної частини та помісячного розпису сільського бюджету.

Протягом 2019 року сільською радою за рахунок субвенції з державного бюджету на розвиток інфраструктури об’єднаних територіальних громад освоєно капітальних інвестицій на суму 3 135,400 тис. грн., з них:

- капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Червоне Поле Миколаївського району Миколаївської області по вул. Центральна – 698,963 тис. грн.;

- капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Червоне Поле Миколаївського району Миколаївської області по провул. Клубний – 361,239 тис. грн.;

- капітальний ремонт водозабірної свердловини в с. Михайлівка –                          2 011,794 тис. грн.

         Повернуто до державного бюджету 139,461 тис. грн. інфраструктурної субвенції, за рахунок цінових пропозицій.

Освоєння капітальних інвестицій на одну особу на території Михайлівської сільської ради складає 1,895 тис. грн., що в порівнянні з            2018 роком збільшилося на 48,2%.

 

Станом на 1 січня 2019 року заборгованість із виплати заробітної плати, згідно наданої інформації керівниками установ та по всіх бюджетних установах сільської ради – відсутня.

 

Протягом звітного періоду на обліку в Миколаївському районному центрі зайнятості перебувала 42 особи, які не зайняті трудовою діяльністю. Станом на 01.01.2020 статус безробітного мають 23 особи.

Приймали участь у громадських роботах в 2019 році – 36 осіб.

 

В 2019 році  субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, скрапленого газу та твердого палива всього отримали          168 сімей.

Допомога малозабезпеченим сім'ям та сім'ям з дітьми, інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам фінансується за рахунок субвенцій з державного бюджету.

Всі соціальні виплати здійснюються через Управління соціального захисту населення Миколаївської райдержадміністрації.

 

         Виконання  планових показників загального фонду зведеного бюджету Михайлівської сільської ради Миколаївського району 2019 року всього становить 113,7%. При планових показниках в сумі 43 314,574 тис. грн. фактичні надходження склали 49 237,022 тис. грн.

         Виконання  планових показників загального фонду зведеного бюджету Михайлівської сільської ради Миколаївського району 2019 року (без врахування трансфертів) становить 123,1%. При планових показниках в сумі 27 277,862 тис. грн. фактичні надходження склали 33 564,785 тис. грн., приріст доходної частини складає 5 922,448 тис. грн.

 

          В 2019 році збільшено планові показники дохідної частини сільського бюджету в порівнянні з 2018 роком на суму 4 172,329 тис. грн., тобто на 197,3%.

Перевиконання планових показників обумовлено зростанням надходжень податків та зборів.

Відбулось перевиконання запланованих показників:

- податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами   (ККД 11010200) +1 647,280 тис. грн.;

- податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування (ККД 11010500) +0,556 тис. грн.;

- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості                      (ККД 18010200) +6,717 тис. грн.;

- земельний податок з юридичних осіб (ККД 18010500) +6 576,017 тис. грн.;

- орендна плата з юридичних осіб (ККД 18010600) +143,443 тис. грн.;

- земельний податок з фізичних осіб (ККД 18010700) +40,725 тис. грн.;

- єдиний податок з фізичних осіб (ККД 18050400) +81,878 тис. грн.;

- державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування                  (ККД 22090100) +1,044 тис. грн.

 

Основним дохідним джерелом зведеного бюджету сільської ради в     2019 році є податок та збір на доходи фізичних осіб, який заплановано в сумі 10 338,060 тис. грн., а фактично надійшло 11 302,266 тис. грн., або 109,3%                  (+964,206 тис. грн.)  до планового показника. В структурі надходжень загального фонду  бюджету сільської ради податок на доходи фізичних осіб займає 37,9%.

 Порівняно з 2018 роком зросли надходження по:

-   КДБ  11010100 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати» на 359,374 тис. грн., або на 11,3%, що пояснюється підвищенням в 2019 році мінімальної заробітної плати та посадових окладів педагогічних працівників.

-  КДБ 11010200 «Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами» на 2219,974 тис. грн., або на 79,8%, що пояснюється підвищенням в 2019 році посадових окладів військовослужбовців та збільшенням військовослужбовців на полігоні у військовій частині А 1890.

- КДБ 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата» на 14,159 тис. грн., або на 0,6%  що пояснюється підвищенням в 2019 році плати ставки податку та застосуванням коефіцієнту при нарахуванні платежів для розрахунку та проведенням розрахунків з орендодавцями.

В 2019 році зведеним бюджетом сільської ради отримано                   512,116 тис. грн. по коду 11010500 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування, при запланованих 511,560 тис. грн., виконано на 100,1% (+0,556 тис. грн.).

- КДБ 11020200 «Податок на прибуток підприємств та фінансових

установ комунальної власності» на 2,467 тис. грн., або на 243,1%;

- КДБ 14040000 «Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів» на 11,523 тис. грн., або на 7,5%, що пояснюється збільшенням обороту підакцизних товарів.

- КДБ 18010200 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості»  на 7,225 тис. грн., або на 728,4%, що пояснюється уточненням списку платників житлової нерухомості по фізичних особах.

- КДБ 18010300 «Податок на нерухоме майно,  відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості» 18,907 тис. грн., або на 67,7%, що пояснюється уточненням списку платників нежитлової нерухомості по фізичних особах.

- КДБ 18010400 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними  особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості» на 6,941 тис. грн., або на 2,4%.

- КДБ 18010500 «Земельний податок з юридичних осіб» на 9 797,967 тис.грн., або на 170,8%, що пояснюється сплатою в 2019 році заборгованості по земельному податку за 2018 рік підприємством КЕВ м. Миколаїв та збільшенням ставки податку.

- КДБ 18010600 «Орендна плата з юридичних осіб» на 179,045 тис. грн., або 108,9%, що пояснюється збільшенням орендної плати.

- КДБ 18010700 «Земельний податок з фізичних осіб» на 128,943 тис. грн., або 14,6%, що пояснюється збільшенням платників – одноосібників.

- КДБ 18050400 «Єдиний податок з фізичних осіб» на 132,815 тис. грн., або на 36,2%, що пояснюється збільшенням щомісячної ставки.

- КДБ 21010300 «Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету» на 6,247 тис. грн., або 416,5%;

- КДБ «Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності» на                2,841 тис. грн., або 25,4%;

- КДБ 22090100 «Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування» на 3,465 тис. грн., або 75,7%, пояснюється тим, що більшість населення громади оформляє документи до встановлених норм та вимог.

 

Виконання планового показника по доходах загального фонду, без врахування трансфертів забезпечено на 123,1%, перевиконання надходжень дохідної частини складає 6 286,923 тис. грн., при планових показниках в сумі 27 277,862 тис. грн., фактично надійшло 33 564,785 тис. грн.

В 2019 році дохідними джерелами бюджету Михайлівської сільської ради  визначено

ПОДАТКОВІ НАДХОДЖЕННЯ:

 податки: податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими

агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати КДБ 11010100 – план: 3 900,0 тис. грн., факт – 3 551,976 тис. грн., виконано на 91,1%                  (-348,024 тис. грн.);

  • податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових

винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами     КДБ 11010200 – план: 3 356,0 тис. грн., факт – 5 003,280 тис. грн., виконано на 149,1%  (+1 647,280 тис. грн.);

  • податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими

агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата                    КДБ 11010400 – план: 2 570,5 тис. грн., факт – 2 231,412 тис. грн., виконано на 86,8% (-339,088 тис. грн.);

  • податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами

за результатами річного декларування КДБ 11010500 – план: 511,560 тис. грн., факт – 512,116 тис. грн., виконано на 100,1% (+0,556 тис. грн.).

         В 2019 році по податку та збору на доходи фізичних осіб КДБ 11010000 надійшло коштів 11 302,266 тис. грн., що на 2 708,789 тис. грн. більше ніж в 2018 році.

        

  • внутрішні податки на товари та послуги КДБ 14000000 – план:

680,0 тис. грн., факт – 513,386 тис. грн., виконано на 75,5% (-166,614 тис. грн.).                  В 2018 році надійшло 602,334 тис. грн.

         з них:

КДБ 14021900 «Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (пальне) – план: 100,0 тис. грн., факт – 68,293 тис. грн., виконано на 68,3%.

КДБ «Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) (пальне) – план: 400,0 тис. грн., факт – 279,578 тис. грн., виконано на 69,9%.

КДБ «Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів» - план: 180,0 тис. грн., факт – 165,515 тис. грн., виконано на 92,0%.

 

  • Місцеві податки КДБ 18000000 – план: 16 221,802 тис. грн., факт –

21 649,465 тис. грн., виконано на 133,5%.

В 2018 році надійшло 11 751,103 тис. грн.

         з них:

КДБ 18010000 «Податок на майно»: план – 10 664,142 тис. грн., факт -17 369,161 тис. грн., виконано на 162,9%, а саме:

  • КДБ 18010200 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості»: план – 1,5 тис. грн., факт – 8,217 тис. грн., виконано на 547,8%;
  • КДБ 18010300 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості»: план – 52,0 тис. грн., факт – 46,827 тис. грн., виконано на 90,1%;
  • КДБ 18010400 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості: план – 300,0 тис. грн., факт – 296,298 тис. грн., виконано на 98,8%;
  • КДБ 18010500 «Земельний податок з юридичних осіб»: план –                  8 958,462 тис. грн., факт – 15 534,479 тис. грн., виконано на 173,4%;
  • КДБ 18010600 «Орендна плата з юридичних осіб»: план –                     200,0 тис. грн., факт – 343,443 тис. грн., виконано на 171,7%;
  • КДБ 18010700 «Земельний податок з фізичних осіб»: план –             972,180 тис. грн., факт – 1 012,905 тис. грн., виконано на 104,2%;
  • КДБ 18010900 «Орендна плата з фізичних осіб»: план – 180,0 тис. грн., факт – 126,992 тис. грн., виконано на 70,6%.

 

КДБ 18050000 «Єдиний податок»: план – 5 557,660 тис. грн., факт – 4 280,304 тис. грн., виконано на 77,0%, а саме:

  • КДБ 18050300 «Єдиний податок з юридичних осіб»: план –                                  140,0 тис. грн., факт – 69,782 тис. грн., виконано на 49,8%;
  • КДБ «Єдиний податок з фізичних осіб»: план – 417,660 тис. грн., факт – 499,538 тис. грн., виконано на 119,6%;
  • КДБ 18050500 «Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаро виробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків»: план – 5 000,000 тис. грн., факт –             3 710,984 тис. грн., виконано на 74,2%.

 

В 2019 році не планувалися, а фактично надійшли кошти по податках та зборах:

  • податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної

власності (КДБ 11020200) - 3,482 тис. грн.

  • рентна плата за користування надрами для видобування корисних

копалин загальнодержавного значення (КДБ 13030100) – 2,486 тис. грн.

 

НЕПОДАТКОВІ НАДХОДЖЕННЯ (КДБ 20000000): план – 38,0 тис. грн.,                   факт – 97,181 тис. грн., виконано на 255,7%.

В 2018 році надійшло 97,831 тис. грн.

 

-КДБ 21000000 «Доходи від власності та підприємницької діяльності»: кошти не планувалися, а фактично надійшло 9,181 тис. грн., а саме:

  • КДБ 21010300 «Частина чистого прибутку (доходу) комунальних

унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету»: кошти не планувалися, а фактично надійшло

7,747 тис. грн.

 

-КДБ 21080000 «Інші надходження»: кошти не планувалися, а фактично надійшло 1,434 тис. грн., а саме:

  • КДБ «Адміністративні штрафи та інші санкції»: кошти не планувалися, а фактично надійшло – 1,434 тис. грн.

 

-КДБ 21081100 «Адміністративні  збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності»: план – 38,0 тис. грн., факт – 25,909 тис. грн., виконано на 68,2%, а саме:

  • КДБ 22012500 «Плата за надання інших адміністративних послуг»: план – 4,0 тис. грн., факт – 2,825 тис. грн., виконано на 70,6%.

 

-КДБ 22080000 «Надходження від орендної плати за користування  цілісним майновим комплексом та іншим державним майном»: план – 25,0 тис. грн., факт – 14,029 тис. грн., виконано на 56,1%, а саме:

  • КДБ 22080400 «Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності»: план – 25,0 тис. грн., факт – 14,029 тис. грн., виконано на 56,1%.

 

-КДБ 22090000 «Державне мито»: план – 9,0 тис. грн., факт – 9,055 тис. грн., виконано на 100,6%, а саме:

  • КДБ 22090100 «Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування»: план – 7,0 тис. грн., факт – 8,044 тис. грн.
  • КДБ 22090400 «Державне мито, пов’язане з видачою та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України»: план – 2,0 тис. грн., факт – 1,012 тис. грн., виконано на 50,6%.

 

ІНШІ НЕПОДАТКОВІ НАДХОДЖЕННЯ: кошти не планувалися, а фактично надійшло 62,091 тис. грн.

В 2018 році надійшло 74,093 тис. грн.

 

-КДБ 24060000 «Інші надходження»: кошти не планувалися, а фактично надійшло 62,091 тис. грн., а саме:

  • КДБ 24060300 «Інші надходження»: кошти не планувалося, а фактично надійшло 45,566 тис. грн.

-КДБ 24062200 «Кошти за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого)»: кошти не планувалися, а фактично надійшло 16,525 тис. грн.

 

Обсяг виконання місцевого бюджету Михайлівської сільської ради за      12 місяців 2019 року по загальному фонду склав 29 361,688 тис. грн., або (94,0% до кошторисних призначень звітного періоду).

         На фінансування захищених статей видатків в 2019 році спрямовано кошти в сумі 18 814,545 тис. грн, що складає 64,1%  коштів загального фонду місцевих бюджетів.      

Питома вага заробітної плати з нарахуванням в загально-бюджетних видатках складає по загальному фонду 57,6% (16 920,780 тис. грн.).

         Станом на 01 січня 2020 року кредиторська заборгованість відсутня.

         Дебіторська заборгованість по апарату Михайлівської сільської ради станом на 01.01.2020 року – відсутня.

         Дебіторська заборгованість по Відділу ОМСКМ Михайлівської сільської ради по загальному фонду бюджету станом на 01.01.2020 року складає             1,9 тис. грн., яка утворилася в зв’язку з оформленням відомчої підписки на періодичні видання на 2020 рік по КПКВК 0611161 КЕКВ 2210.

                                                

Організаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад (КПКВК 0110150):

Виконання зведеного бюджету Михайлівської сільської ради  по     КПКВК 0110150 склало:

  • по загальному фонду 4 535,729 тис. грн., або 99,0% до уточнених

кошторисних призначень 2019 року;

  • по спеціальному фонду 57,126 тис. грн., або 100,0% до уточнених кошторисних

призначень 2019 року.

Кількість установ по КТКВ 0110150  -  1 установа, з них:

  • сільський бюджет – 1 установа.

         Фактична чисельність працівників по органах місцевого самоврядування станом на 01.01.2019 становить – 25,5 одиниць. По органах місцевого самоврядування (КПКВК 0110150) станом на 01.01.2020 року збільшилась штатна чисельність - на 1,0 штатну одиницю, за рахунок додатково введеної одиниці при апараті сільської ради: керівник КНПОЗ "Амбуларотія групової практики" – 1,0 шт. од.

 Вакантні посади станом на 01.01.2020 року становлять 1,5 шт. од.

Дебіторська та кредиторська  заборгованість по загальному та спеціальному фондах  сільської ради станом на 01.01.2020 року – відсутні.

Капітальні видатки по загальному фонду не проводилися.

Капітальні видатки по спеціальному фонду проведені на загальну суму 57,126 тис. грн. по КЕКВ 3110 (придбання ноутбука та комп’ютерної техніки).

Недофінансування видатків по захищеним статтям в розрізі КЕКВ:

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: У якому населеному пункті Ви проживаєте?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь